Jednym z najczęstszych postanowień noworocznych, deklarowanych wśród kobiet, jest poprawa wyglądu sylwetki i utrata zbędnych kilogramów. Nowy rok to dobry moment, aby wdrożyć w życie postanowienie o stosowaniu zdrowej diety, rozpoczęciu aktywności fizycznej i odpowiedniej pielęgnacji. Problem cellulitu, brak jędrności skóry oraz nadmiar tkanki tłuszczowej to trudny przeciwnik dla każdego, kto chce poprawić wygląd swojego ciała. Dlatego do problemu należy podejść kompleksowo. Prezentujemy kilka sposobów jak możesz pomóc swoim klientom spełnić noworoczne postanowienia, a przy okazji zdobyć ich lojalność.

Stwórz pakiety zabiegowe!

Wprowadź do swojej oferty pakiety zabiegowe na zabiegi wyszczuplające i antycellulitowe. Wykupienie serii zabiegów to dobra motywacja dla Klienta, aby regularnie uczęszczać na zabiegi. Natomiast dla Ciebie to pewność, że Klient wytrwa do końca i nie zrezygnuje w trakcie trwania serii zabiegów. Daje to również pewność, że wykonanie odpowiedniej liczby zabiegów umożliwi uzyskanie zadawalających efektów poprawy wyglądu ciała i zadowolenie klienta. W przypadku kilku zabiegów, warto wykorzystać karnety, które możesz stworzyć za pomocą aplikacji gabi.net.

W specjalnej cenie

To dobry czas, aby zachęcić klienta do wprowadzenia odpowiedniej pielęgnacji domowej, która wspomoże zabiegi profesjonalne. Zaoferuj swoim klientom kosmetyki wyszczuplające w atrakcyjnej cenie. Motywuj swoich klientów do zakupu kolejnych sztuk produktu, zwiększając rabat przy zakupie kolejnego opakowania. Możesz również stworzyć zestawy kosmetyków do pielęgnacji ciała w specjalnej cenie. Zwrócisz w ten sposób uwagę klienta, że liczy się kompleksowe podejście do pielęgnacji i to co aplikuje w domu ma duże znaczenie. Rabat na kosmetyki do pielęgnacji ciała warto w szczególności udzielić klientom, którzy korzystają z zabiegów wyszczuplających w Twoim salonie. Uzupełniaj kartę Klienta w aplikacji gabi.net, aby pamiętać jakie produkty zakupił przy poprzedniej wizycie. Dodatkowo, aplikacja pomoże Ci kontrolować ilość produktów w salonie i sprawdzić, które z nich przynoszą Ci największe zyski.

Zwróć uwagę na dietę.

Przygotuj dla swoich klientów materiały edukacyjne dotyczące odżywiania w procesie odchudzania. Zaprezentuj zasady zdrowego odżywiania i diety mającej na celu redukcję masy ciała. Wręczaj je każdemu klientowi, który korzysta z zabiegów na ciało jak również udostępnij w recepcji dla innych klientów. Możesz również umieszczać ciekawe artykuły lub porady dotyczące odchudzania na swojej stronie internetowej i profilu Facebooka. W ten sposób zmotywujesz klientów do działania! Klient na pewno doceni Twoje profesjonalne podejście do tematu odchudzania.

Propaguj aktywność fizyczną.

To idealny moment, aby poszerzyć horyzonty i zdobyć nowych klientów. Znajdź klub fitness lub siłownię i rozpocznij z nimi współpracę. Swoim klientom możesz zaproponować zajęcia sportowe w atrakcyjnej cenie. Natomiast klub sportowy poleci swoim klientom zabiegi poprawiające wygląd ciała. Nic na tym nie stracisz, a możesz tylko zyskać nowych klientów.

W realizowaniu powyższych punktów aplikacja gabi.net jest nieocenionym narzędziem. Pomoże Ci w odpowiednim doborze pielęgnacji domowej. W każdej chwili możesz sprawdzić jaki produkty kupuje klient i zaproponować mu kontynuację, uzupełnienie lub rozpoczęcie stosowania odpowiedniej pielęgnacji. Możesz wykorzystać funkcję wysyłki newsletterów i sms, aby informować swoich klientów o nowych zabiegach, wprowadzeniu pakietów zabiegowych czy aktualnych promocjach. Możesz również zdefiniować grupę osób, które regularnie uczęszczają na zabiegi wyszczuplające i motywować je do dalszego działania. Klient na pewno doceni Twoje starania. Dzięki aplikacji gabi.net możesz również generować kody rabatowe, które możesz wręczać klientom na następne zabiegi lub zakup kosmetyków.