Wywiad z Joanną Grzybowską, właścicielką Studia Urody Angel w Krakowie
www.studioangel.pl

Studio Urody Angel mieści się w samym sercu Krakowa. Oferuje usługi kosmetyczne oraz fryzjerskie. Oprócz kompleksowych usług z zakresu pielęgnacji ciała gabinet oferuje również zabiegi medycyny estetycznej. Wszystko to w otoczeniu sprzyjającym relaksowi, w asyście życzliwej
i profesjonalnej obsługi.

 

W salonie pani Joanny działał wcześniej inny program służący do organizacji pracy oraz zapisów na wizyty. Czym przekonaliśmy właścicielkę do korzystania z aplikacji gabi.net.pl?:

„Po wypróbowaniu kilku wersji testowych wybrałyśmy aplikację gabi.net.pl. Powodem tego wyboru było: prosta i intuicyjna obsługa, możliwość samodzielnego administrowania danymi, koszt oraz obsługa.
W aplikacji
gabi.net.pl najbardziej cenię możliwość administrowania danymi, możliwość generowania bonów i rabatów, możliwość układania grafików w systemie, SMSy do klientów.”

 

– Czy Pani zdaniem używanie programu gabi.net.pl możne wpłynąć na rozwój salonu? Jeśli tak, to w jaki sposób?
Wprowadzenie systemu gabi.net pozwoliło mi na większy kontakt z klientem, na szybszy przepływ informacji, a co za tym idzie, na większe zainteresowanie naszymi usługami. Program również uporządkował pracę salonu i recepcji. Pracownicy mają dostęp do swoich grafików. Po ułożeniu są one od razu widoczne zarówno dla pracowników, jak i dla klientów. Możemy sprawdzać historię zapisów, wykonanych zabiegów oraz usług dla klienta, indywidualnie. Program ułatwił mi również komunikacje z moimi pracownikami

– Jakie dane o klientach gromadzicie w programie? W jaki sposób je później wykorzystujecie?
Mam możliwość gromadzenia różnych danych dotyczących klientów. My zapisujemy dane teleadresowe, daty urodzin (klient w dniu urodzin dostaje upominek), dane o uczuleniach, indywidualne preferencje klienta, użyte kosmetyki, kolory farb itp. Dane te wykorzystujemy
w codziennej pracy. Przed wizytą pracownik przegląda dane klienta, aby wiedzieć jaki zabieg był ostatnio wykonany oraz o czym rozmawiał z klientem.
Klientowi jest bardzo miło, gry zapytamy o coś, o czym opowiadał podczas poprzedniej wizyty,
np. chorobie psa.

– Czy prowadzi Pani w salonie działania promocyjne? Jeśli tak, to jak przekładają się na zwiększanie sprzedaży, klientów lub większą lojalność klientów? Proszę opowiedzieć
o kilku takich akcjach.

Przeprowadzane akcje promocyjne pozwalają nam na ciągły kontakt z klientami oraz na zwiększenie sprzedaży usług, które są w promocji.
Akcje z wysyłką sms’ów przeprowadzamy systematycznie. Co miesiąc lub nawet 2 razy w miesiącu wysyłamy wiadomości do naszych klientów z promocjami lub z ogłoszeniem. Plusem tego systemu jest możliwość generacji i wysyłki sms’ów samodzielnie. Korzystając z poprzedniego programu musiałam zlecać wysyłkę i czekać na wykonanie. Jeżeli chodzi o bony i rabaty to wykorzystujemy je do sprzedaży cyklicznej.

– W jaki sposób wykorzystuje Pani dostępne w programie statystyki?

Statystyki wykorzystuję do planowania pracy gabinetu, planowania promocji , wyliczania prowizji dla pracowników oraz wyliczania efektywności pracy salonu. Dawniej wszystko robiłam na kartkach sama, w tej chwili program ogromnie ułatwia mi pracę i oszczędza czas.

– Jak zapisy on-line wpływają na usprawnianie pracy salonu?
Klienci zapisujący się sami on-line to jakieś 20% . Ale 100% klientów chwali sobie przychodzące sms’y z przypomnieniem o wizycie. Jest to również wygoda dla nas, gdyż bardzo często klienci zapominają
o wizytach, a tak mają szansę odwołania wizyty, co nam również daje możliwość zapisania w to miejsce następnego klienta.

„Zmiany po wprowadzeniu nowego programu w naszym salonie nastąpiły zarówno od strony pracowników jak i klientów. Pracownicy byli w stanie szybciej uzyskać dostęp do danych klientów oraz samodzielnie wprowadzać zmiany, drukować bony, karty rabatowe, wysyłać smsy reklamowe. Klienci byli zadowoleni z łatwiejszej obsługi, przejrzystości odbieranych sms’ów.”

Dziękujemy za rozmowę.

Zespół gabi.net.pl