Tulipany, róże, drobne upominki, wiosna – z tym zazwyczaj kojarzy nam się Dzień Kobiet. Przypomnij swoim klientkom, że Dzień Kobiet to również pora na wiosenne przemiany i regenerację sił, a możesz być pewna, że spragnione blasku odwiedzą Twój salon.

Oferty specjalne na Dzień Kobiet

Wszystkie święta kalendarzowe są wspaniałą okazją do promocji salonu i do przygotowania tzw. „oferty specjalnej”. Skuteczność tak przygotowanych promocji potwierdzają przeprowadzane sondaże i ankiety, których wyniki zamieszczamy poniżej.

wykres1Aż 84 proc. klientek jest w stanie zmienić swój dotychczasowy salon, aby w innym gabinecie skorzystać z „oferty specjalnej”. Przekładając to na realia marketingowe oznacza to, że taka „oferta specjalna” pomoże Ci nie tylko zainteresować Twoje stałe klientki, ale istnieje też duże prawdopodobieństwo, że zainteresujesz nową grupę. Spróbuj przygotować specjalne pakiety zabiegów, które mogłabyś sprzedawać z okazji Dnia Kobiet. Może warto pomyśleć o czymś, co odróżni Twój salon na tle konkurencji. Na przykład, oprócz popularnych na rynku pakietów całodniowych dla jednej osoby zaproponuj pakiet dla dwóch przyjaciółek – kto powiedział, że Dnia Kobiet nie można świętować z najlepszą koleżanką? Nie zapominaj, że nawet najlepsza promocja potrzebuje odpowiedniej reklamy. Dzięki aplikacji gabi.net w prosty sposób dotrzesz do swoich klientów, np.. wysyłając SMS-y i newslettery z ofertą specjalną.

wykres2

57 proc. twierdzi, że gdyby nie kupon rabatowy, nie dokonałyby zakupu. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientek przygotuj dla nich zaproszenia na ofertę specjalną z okazji Dnia Kobiet. Wzory takich zaproszeń, gotowe do wydruku, znajdziesz w aplikacji gabi.net. Możesz też  zaproponować specjalne bony,  których wzory również znajdują się w aplikacji gabi.net. Bony mogą dotyczyć wybranych zabiegów, na przykład -15% na wszystkie masaże, lub jeśli prowadzisz sprzedaż detaliczną w swoim salonie, na wybrane produkty dostępne w Twojej ofercie. Pamiętaj, że proponowanie produktów w salonie to nic złego, a świadczy o Twojej trosce o dobro klienta. Dbasz o jego pielęgnację, a więc chcesz zapewnić mu najlepsze efekty, również podczas pielęgnacji domowej. Dzień Kobiet i „specjalna” zniżka mogą być dobrym wstępem do dalszej rozmowy o produktach.

 

bony

Jakie są wasze sprawdzone „sposoby” na Dzień Kobiet? Specjalne pakiety, czy może zniżki? Koniecznie dajcie znać, bo jesteśmy ciekawi jakie są Wasze doświadczenia : )