Odpowiadając na Wasze potrzeby wprowadziliśmy do programu Gabi.net zmiany w obszarze dodawania Informacji o kliencie. Funkcja ta wcześniej działała jedynie z poziomu Karty Klienta. Tam można było dopisać dodatkowe informacje/uwagi o kliencie niezawarte w standardowym szablonie.

Funkcja Informacji o kliencie w Karcie klienta

Jak to działa?

Od tej pory możecie również dodawać i edytować Informacje o kliencie z poziomu wizyt. Przy każdej nowej wizycie okno Informacji jest edytowalne i sprzężone z kontem klienta. Co to oznacza? Wpisane uwagi w momencie rezerwacji terminu będą automatycznie zapisywane na koncie klienta. Wchodząc w Listę klientów serwisu, a następnie w konkretnego klienta zobaczysz te same informacje, które dopisałaś wcześniej w Oknie wizyty.

Edytowalne Informacje o kliencie w oknie wizyty

Do czego może się przydać?

Większość z Was na co dzień przede wszystkim działa na Kalendarzu Wizyt. Nowa funkcja pozwoli Wam na zapisywanie ważnych informacji o kliencie już w momencie rezerwacji terminu wizyty lub w trakcie jej trwania bez wchodzenia w Kartę klienta. Dzięki temu zaoszczędzicie trochę cennego czasu, a uwagi odnośnie alergii, preferencji czy potrzeb klienta zostaną na stałe zapamiętane w systemie. Przy kolejnej wizycie będziesz od razu wiedzieć, że dany klient zazwyczaj wybiera farbę nr X, lubi długie paznokcie przycięte w migdał itd.