Zapraszamy do lektury pierwszej części cyklu porad technicznych, które pomogą usprawnić pracę w salonie.
Oczywiście z gabi.net.pl!

Aplikacja gabi.net.pl daje wiele możliwości usprawnienia działania salonu kosmetycznego
lub fryzjerskiego. Jedna z nich to rozbudowana zakładka „Pracownicy”.
Podzielona została na 4 podstrony:
– lista pracowników
– moje konto
– grafik pracowników
– dni wolne

Pierwsza z nich daje możliwość dodania pracownika do systemu wraz z podstawowymi informacjami na jego temat, np.: imię, nazwisko, e-mail czy numer telefonu.
Ważne, aby dodając nowy profil, pamiętać o aktywacji pracownika, wystarczy zaznaczyć „okienko” pracownik aktywny. Tutaj też nadajemy uprawnienia pracownikowi i przypisujemy usługi.

„Lista pracowników” umożliwia podgląd prowizji naliczonej od wykonanej usługi lub sprzedanego produktu.

W zakładce „Moje konto” widzimy podstawowe dane osobowe oraz usługi, jakie zostały przypisane do pracownika. Należy o tym pamiętać, ponieważ jeśli usługi nie zostaną przyporządkowane, nie będzie możliwe zapisanie się do tego pracownika na wizytę.

„Grafik pracowników” dostępny jest tylko w przypadku uprawnień zaawansowanych, więc widzi go właściciel salonu. Tutaj widoczne są informacje o zmianach, sumie przepracowanych godzin, urlopach i zwolnieniach lekarskich. W ten sposób wszystkie niezbędne dane zebrane są w jednym miejscu.

Dzięki aplikacji kontrolujesz na bieżąco przychód, jaki generuje poszczególny pracownik
(zakładka: „Statystyki” -> „Statystyki pracowników”)[1]. Widzisz, ilu klientów udało się przyjąć oraz jakie usługi wykonał czy jakie produkty sprzedał pracownik.

Za pośrednictwem aplikacji masz stały dostęp do grafika. Dodatkowo możesz go zapisać w formie dokumentu tekstowego i wydrukować. W tym celu w module „Pracownicy”, w widoku „Grafik pracowników” należy kliknąć ikonę „Drukuj grafik”. Otwarty grafik można zapisać na dysku i albo wydrukować.

Gabi.net.pl ułatwia organizację pracy całego salonu oraz poszczególnych pracowników. Warto wprowadzić takie usprawnienia w swoim gabinecie, aby zaoszczędzić czas oraz zwiększyć efektywność i rentowność salonu.

Masz pytania odnośnie zagadnień technicznych związanych z aplikacją?
Dzwoń lub pisz, chętnie pomożemy!

Zaspół gabi.net.pl

http://gabi.net.pl/kontakt.html


[1] Więcej o zakładce „Statystyki” w kolejnych częściach cyklu „Twój e-technik radzi.”