Święta to okres wzmożonej pracy w salonie. Klientki chętniej korzystają z oferty zabiegów, aby jak najlepiej prezentować się podczas świątecznych spotkań i Sylwestra. Dla fryzjerów i kosmetyczek jest to trudny czas, nie tylko ze względu na ilość pracy, ale także pilnowania kalendarza. Jak ułatwić sobie pracę podczas tego gorącego okresu?

Nie wiś na telefonie!

Ile razy musisz przerwać pracę żeby odebrać telefon i zapisać kolejną wizytę? Nie musisz! Aplikacja gabi.net posiada opcję zapisów on-line, dzięki czemu klientki zapisują się na wizytę, nie angażując osoby w salonie. Dzięki zapisom internetowym Twój salon jest otwarty całą dobę, więc także osoby na co dzień zapracowane i zabiegane, mają możliwość zapisać się w wolnej chwili, bez względu na godziny otwarcia salonu. Zapisy on-line pozwalają także zastąpić tradycyjny kalendarz wersją elektroniczną. Wszystkie zapisy dostępne są w terminarzu aplikacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu zyskujesz pewność, że nie zapomnisz o żadnej zaplanowanej wizycie oraz że nikt nie został pominięty. Jest to ważne, zwłaszcza podczas świątecznego szaleństwa.

Już teraz zachęć swoich klientów do skorzystania z zapisów on-line. Możesz to zrobić za pomocą newslettera, sms-ów lub informacji na stronie lub FB. Wystarczy że prześlesz swoim klientom specjalny link, generowany w aplikacji, znajdujący się w zakładce Salon. Dzięki temu każdy z Twoich klientów będzie miał szansę zapisać się na wybraną przez siebie wizytę, w określonym czasie. Po dokonaniu zapisu dostajesz e-mail z podsumowaniem zapisu.

Nie daj się zapomnieć

Święta to szalony okres nie tylko dla salonów, ale też klientów! Zakupy, sprzątanie, załatwianie wszystkich spraw – w natłoku obowiązków każdy może zapomnieć o umówionej wizycie. Korzystając z aplikacji gabi.net możesz wysyłać sms-y z przypomnieniem o zbliżającej się wizycie. Wiadomość wysyłana jest automatycznie, 24 godziny przed umówioną wizytą. Dzięki przypomnieniom klienci nie zapomną o umówionej wizycie, a w razie wypadku mogą ją odwołać w porę (dzwoniąc lub odpowiadając sms-em, który pojawi się w aplikacji, w zakładce komunikacja – odpowiedzi sms). Unikniesz w ten sposób przerw w pracy i braku klientów.

Wykorzystanie nowych technologii pozwala usprawnić i ułatwić pracę, zarówno w salonie fryzjerskim, jak i gabinecie kosmetycznym. Dobra organizacja pracy wpływa także na zadowolenie Klientów, którzy czują się odpowiednio obsłużeni.