Podczas kiedy my pracujemy nad kolejną aktualizacją programu, która ułatwi Wam wysyłkę SMS do klientów, chcielibyśmy przypomnieć Wam o naszej ostatniej propozycji.

W tym roku oddaliśmy w Wasze ręce dwie nowe funkcje w aplikacji: nadpis i numer indywidualny. Ponieważ często pytacie o szczegóły, postanowiliśmy napisać krótki słowniczek, który pomoże Wam rozróżnić obie oferty:

Nadpis

Opis: pozwala zmienić nazwę nadawcy SMS-a.

W praktyce: klienci otrzymują od Ciebie wiadomość SMS z promocją, zaproszeniem itp . Zamiast przypadkowego numeru, w polu nadawcy, wyświetla się nazwa Twojego salonu.

Korzyści: klienci automatycznie kojarzą treść wiadomości z Twoim salonem, ułatwiasz im podjęcie decyzji o zapisie na wizytę, jednak klienci nie mogą odpowiedzieć bezpośrednio na Twoją wiadomość. Ponieważ wiadomość nie ma numeru, klienci nie mogą dodać Cię do swojej książki adresowej. SMS-y wysyłane są od razu po zaakceptowaniu ich w aplikacji.

Numer Indywidualny

Opis: numer telefonu, który Twój salon otrzymuje na wyłączność.

W praktyce: klienci otrzymują od Ciebie wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie, promocją, zaproszeniem, zawsze z tego samego numeru telefonu, który jest przypisany do twojego salonu. SMS-y wysyłane są od razu po zaakceptowaniu ich w aplikacji.

Korzyści: klienci mogą zapisać numer  Twojego salonu w swojej książce adresowej, wysyłać SMS z prośbą o zapis na wizytę (np z pracy, kiedy nie mogą zadzwonić) lub pytaniem o dostępność terminu. Mogą też odpisać bezpośrednio na wiadomości od Ciebie, zaraz po ich otrzymaniu. Wszystkie Twoje wiadomości i odpowiedzi wysyłane są z jednego numeru, do którego klient zawsze może powrócić.

Przykładowy pomysł na kampanię z wykorzystaniem Numeru Indywidualnego:
1. widzisz, że na dany dzień zapisało się tylko dwóch klientów, a pracownicy mają okienka,
2. wysyłasz do klientów SMS z promocją -10% za wszystkie zabiegi w Twoim salonie do końca dnia,
3. posiadasz numer indywidualny, więc klienci mają zapisany Twój numer salonu,
4. klienci otwierają wiadomość i podejmują decyzję czy skorzystać z oferty. Mają maksymalnie ułatwiony proces zapisów – odpowiadają na SMS-a i już rezerwują wizytę.

Co w przypadku kiedy salon nie ma aktywnej żadnej z opcji i nie korzysta ani z nadpisu ani z numeru indywidualnego?

Oczywiście możesz wysyłać SMS-y do swoich klientów, jednak za każdym razem wiadomości będą wysyłane z innego numeru. Dodatkowo SMS-y mogą dochodzić z pewnym opóźnieniem. Klienci mogą odpowiadać na Twoje wiadomości, a wysłane przez nich komunikaty pojawią się w Twojej aplikacji. Jeśli postanowisz ponownie napisać do wybranego klienta, na przykład z informacją o dostępności terminu, SMS zostanie wysłany z nowego numeru, który pojawi się w polu nadawcy.