Wprowadzenie sprzedaży detalicznej do oferty gabinetu jest banalnie proste. Znajdujesz odpowiednie produkty pasujące do oferty salonu, wybierasz dostawcę i zamawiasz produkty. Kupujesz elegancką witrynę, produkty stoją na półkach, wszystko gotowe – co dalej? Jak sprzedać produkty? Na przykład działając według naszych 5 zasad.

5 najważniejszych zasad sprzedaży detalicznej:

  1. Wzbudzaj zaufanie
  2. Proponuj
  3. Bądź elastyczna
  4. Motywuj i nagradzaj
  5. Zapisuj i dopytuj

Po pierwsze – wzbudź zaufanie

Klienci będą kupować Twoje produkty tylko wtedy, kiedy wzbudzisz w nich zaufanie i zostaniesz ich ekspertem w pielęgnacji skóry.  Musisz dać im poczucie, że mogą oddać swoją skórę w dobre ręce i nie muszą już dłużej martwić się o dobór odpowiedniej pielęgnacji. Aby wzbudzić zaufanie pomocnym bywa profesjonalny wygląd, jednak to szeroka i ugruntowana wiedza na temat funkcjonowania skóry oraz oferowanych produktów jest podstawą. Tylko wtedy kiedy potrafisz rozwiać wszelkie wątpliwości, klient może czuć się bezpiecznie i dokonać zakupu. Poznaj działanie oferowanych produktów na własnej skórze, ich konsystencję, zapach i reakcję skóry po aplikacji. Dopowiadaj informacje, których nie ma w deklaracji marketingowej produktu, pokaż, że wiesz o czym mówisz. Tylko w ten sposób upewnisz klienta, że dobrze znasz produkty i sama je stosujesz.

 

Zainteresował Cię nasz poradnik i chcesz przeczytać dalszą część rozdziału? Przejdź na www.gabi.net.pl i pobierz darmową wersję testową naszej aplikacji, a w prezencie otrzymasz cały poradnik :)

Masz już aplikację? Skontaktuj się z nami, a z chęcią prześlemy Ci materiały!