Po dwóch tygodniach wracamy z zapowiadanymi już zmianami, które ułatwią Waszą dwustronną komunikację z klientem. Przedstawiamy Wam Indywidualny numer salonu i Nadpis.

Ok,  ale o co chodzi? – zapytacie.  Już tłumaczymy.

Numer Indywidualny

SMS-y wysyłane z aplikacji gabi.net dają możliwość komunikacji, informowania klientów o promocji, wydarzeniu,  pełnią też funkcję przypomnienia o wizycie. Indywidualny numer salonu zapewni Wam teraz wysyłkę wiadomości zawsze z tego samego numeru telefonu. W praktyce oznacza to, że od teraz klienci mogą zapisać Wasz numer w telefonie, zawsze mieć pod ręką i kontaktować się zaraz po otrzymaniu wiadomości. Wszystko pod jednym numerem.

 Nadpis

Drugą nowością jest nadpis, który pozwala zmienić nazwę nadawcy SMS-a. Kiedy klienci otrzymają Twoją wiadomość, w polu nadawcy wyświetli im się wybrana przez Ciebie nazwa, np. Twojego salonu, a nie przypadkowy numer.

piotr”Wiemy jak istotna jest dwustronna komunikacja i dobre kontakty z klientem. Zwłaszcza w branży kosmetycznej, bliskie relacje stanowią podstawę zaufania i przywiązania do danego salonu. To Wasze sugestie przekonały nas, aby usprawnić proces komunikacji poprzez gabi.net. Dzięki tym nowościom Wasi klienci mogą jeszcze łatwiej się z Wami kontaktować, umawiać na wizyty i śledzić najnowsze promocje.”

– Piotr Kozłowski, Programista aplikacji gabi.net