Miło nam poinformować, że przygotowaliśmy kolejną aktualizację aplikacji. Od teraz, kiedy wysyłacie SMS-y do swoich klientów, macie możliwość przełączenia się pomiędzy wiadomością z polskimi znakami i bez nich.

Blog_porownanie_

„Chcemy, aby użytkownicy aplikacji mogli sami decydować w jaki sposób przesyłać wiadomości SMS. Dodaliśmy przełącznik „Bez polskich znaków/Z polskimi znakami” do wszystkich formularzy w aplikacji, w których tworzone są wiadomości SMS. Przełącznik ten pozwala zadecydować użytkownikowi czy SMS-y wysyłane do klienta mają zawierać polskie znaki czy nie. SMS z polskimi znakami mają bardziej elegancką formę, ale należy pamiętać, że skracają długość pojedynczego SMS-a.  W aplikacji długość SMS-a można śledzić na bieżąco obserwując licznik przy każdym formularzu.” – tłumaczy Adam Zaorski, Project Manager aplikacji gabi.net

Przypominamy też, że w tym roku uruchomiliśmy dla Was usługę Numer Indywidualny, czyli numer telefonu przypisany do salonu, a od teraz posiadacze usługi mogą odpisywać na SMS-y swoich klientów i umawiać wizyty.

Dzięki usłudze zyskujecie dwustronną komunikację z klientami – Wy wysyłacie informację o promocji, a Wasi klienci mogą odpisywać z pytaniami. Często zdarza się, że klienci nie mogą zadzwonić z pracy, żeby umówić się na wizytę telefonicznie. Dzięki Indywidualnemu Numerowi mogą wysłać SMS-a z pytaniem na numer salonu i zapytać o dostępność danego terminu. Odebrany SMS wyświetli się w Waszej aplikacji, a wy możecie odpisać na niego w dowolnym momencie.

adam

Artykuł przygotowany wspólnie z Adamem Zaorskim,

Testerem i Projekt Managerem aplikacji gabi.net