Rezerwacja wizyt online zyskuje coraz większą popularność. W 2016 roku, w systemie Gabi.NET odnotowaliśmy ponad 100% wzrost ilości rezerwacji internetowych względem roku poprzedniego. Jakie wyniki przyniesie rok 2017? Wszystko wskazuje na to, że trend się utrzyma. Sprawdź dlaczego warto udostępnić tę usługę swoim klientom.

 

Usługi przez całą dobę

Twoi klienci nie zawsze mają czas, aby zarezerwować wizytę w ciągu dnia, w godzinach pracy salonu. Zdarza się również, że zniechęca ich zajęta linia i konieczność podejmowania kilku prób połączenia się z recepcją Twojego salonu. Równie często pomysł na zmianę stylizacji lub na ulubiony zabieg przychodzi klientom w weekend, kiedy salon jest już nieczynny, a Ty odpoczywasz. Otwórz się na potrzeby swoich klientów i udostępnij im panel rezerwacji online, za pomocą którego będą mogli dokonać rezerwacji bez pośpiechu, w domowym zaciszu – o każdej porze dnia i nocy. Pamiętaj, że dzięki rezerwacji online, masz szansę na sprzedaż usług nawet po godzinach pracy! Nie trać tej możliwości.

Wirtualny recepcjonista

Internetowy system rezerwacji wizyt jest jak dodatkowy pracownik, który wyręczy Cię w odbieraniu telefonów i pozwali skoncentrować się na obsłudze klientów obecnych aktualnie w salonie. Co więcej, pracuje on o każdej porze dnia i nocy, a koszt jego utrzymania jest niewielki.

Promocja salonu w sieci

Dzięki systemowi rezerwacji online, każdy klient który umówi się online do Twojego salonu i zrealizuje wizytę, otrzyma wiadomość email z prośbą o ocenę wizyty w Twoim salonie. Opinia taka wyświetli się następnie w twojej wizytówce w serwisie zapiszsie.com. Pamiętaj, że zadowolony klient to najlepsza forma promocji!

Darmowa strona internetowa

Wizytówka Twojej firmy w serwisie zapiszsie.com jest jak prosta strona internetowa. My zadbaliśmy o oprawę graficzną, Tobie pozostawiamy jedynie dodanie opisu miejsca, prezentację swojej oferty i cennika. W swojej wizytówce umieść też logotyp i stwórz galerię zdjęć, dzięki której będziesz mógł zachęcić nowych klientów do wizyty właśnie w Twoim salonie. To dokładnie te informacje, których szuka klient przed umówieniem się na wizytę.

Wizerunek nowoczesnego salonu

Oferujesz najnowsze zabiegi, inwestujesz w innowacyjny sprzęt, stawiasz na najwyższą jakoś obsługi. W opinii klientów, możliwość dokonania rezerwacji online na wizytę, wpływa pozytywnie na wizerunek salonu, a w dobie urządzeń mobilnych oraz ogólnej dostępności Internetu jest opcją „must have”. Nowe technologie to kolejny sposób, aby pokazać, że Twój salon odpowiada na wymagania współczesnego rynku.

Przypomnienie o wizycie

System rezerwacji internetowej pomoże Ci w zredukowaniu liczby zapomnianych wizyt. Na dzień przed terminem automatycznie poinformuje Twoich klientów o planowanej wizycie, za pośrednictwem wiadomości email lub SMS.