Newsletter jest niedocenianym narzędziem marketingowym, który może przynieść wymierne efekty. Jednak przed wysyłką newslettera trzeba pamiętać o kilku ważnych zasadach, które pozwolą zwiększyć skuteczność działań. Sprawdź jak skutecznie wysyłać newslettery i jeszcze lepiej docierać do Klientów!

Pamiętaj o odbiorcach

Nie możesz zapominać, że newsletter wysyłany jest dla Twoich Klientów, nie dla Ciebie. Twórz treści, które będą atrakcyjne dla odbiorców. Oczywiście, wysłana wiadomość ma promować Twoją firmę i przedstawiać ofertę, jednak może być to zrobione w ciekawy sposób. W komunikacji wykorzystuj język korzyści, dzięki czemu mocniej zachęcisz użytkowników do kliknięcia w wiadomość.

Mów do osoby

Masowa wysyłka wiadomości może się sprawdzić na krótką metę. Dużo lepiej działać będą personalizowane wiadomości, kierowane do mniejszej grupy odbiorców. Idealnym rozwiązaniem będzie utworzenie grup odbiorców. Możesz to zrobić wykorzystując aplikację gabi.net. Podział klientów pozwala kierować inny komunikat do różnych grup odbiorców.

Wygląd ma znaczenie

Poza treścią, ważny jest także wygląd wysyłanej wiadomości. Dodawaj do swoich wiadomości grafiki, które przyciągną uwagę i zachęcą użytkowników do zapoznania się z treścią. Dodatkowo, obraz oddziałuje na nas mocniej niż tekst, dzięki czemu zwiększa się prawdopodobieństwo zajrzenia na stronę czy odpowiedzenia na ofertę. Dzięki nowej funkcji newslettera w aplikacji gabi.net możesz dodawać do wiadomości różne grafiki (jpg, jpeg, png).

Pamiętaj o kontakcie

Ważnym elementem każdego newlettera jest także kontakt do Twojego salonu. Dzięki temu odbiorcy wiadomości będą mogli w prosty sposób skontaktować się z Tobą. Jeżeli posiadasz stronę internatową lub profil w serwisie Facebook, pamiętaj również o dodaniu linku, prowadzącego w odpowiednie miejsce! Korzystając z aplikacji gabi.net wszystkie dane dotyczące Twojej firmy ładowane są automatycznie, dzięki czemu nie musisz pamiętać o każdorazowym uzupełnianiu wiadomości.