Chcesz dowiedzieć się więcej na temat prowadzenia salonu i sprzedaży detalicznej produktów?

Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter lub za darmo przetestujesz aplikację gabi.net, a Poradnik Sprzedaży detalicznej otrzymasz od nas w prezencie.

Tradycyjne metody prowadzenia własnego biznesu wciąż się sprawdzają, ale im większy jest Twój salon, tym trudniej zachować pełną kontrolę nad jego rozwojem. Oto sposoby jak wykorzystać aplikację gabi.net, aby jeszcze lepiej zarządzać salonem:grafikZaplanuj pracę salonu i oszczędzaj czas

W wielu postach powtarzaliśmy, że dobry salon powinien być jak sklep internetowy – otwarty dla klienta i dostępny o każdej porze, ale bezpieczny. Zapisy on-line to niezastąpiona funkcja, która pomaga zaplanować pracę salonu nawet miesiąc do przodu.

Podstawą właściwie działających zapisów on line są dobrze wprowadzone grafiki pracowników, a także właściwie określony czasy trwania poszczególnych zabiegów. Więcej na temat planowania czasu pracy i grafików znajdziecie w naszym poprzednim poradniku: Salon bezpieczny w Internecie .

  1. Ustalasz w jakie dni i o jakiej porze Twój salon jest otwarty dla klientów,
  2. Wprowadzasz czas pracy poszczególnych pracowników z uwzględnieniem urlopów i dni wolnych od pracy,
  3. Zyskujecie czas dla klientów w salonie, który do tej pory poświęcany był na odbieranie telefonów i umawianie wizyt, a oprócz tego automatyczny grafik pracy ustalony do przodu,
  4. Stali klienci mogą zapisywać się przez cały dzień, zawsze kiedy tylko pomyślą o Tobie i Twoim salonie,
  5. Nowi klienci łatwo docierają do Twojego salonu.

bony

Promuj swój salon, mierz efekty i kontroluj zyski

Skoro Twój salon jest dostępny dla klientów to należy zapewnić mu odpowiednią promocję :)

Z aplikacją gabi.net zyskujesz następujące możliwości dotarcia do klientów:

  1. Wysyłka SMS z aktualnościami i promocjami w salonie (więcej na temat wysyłki SMS)
  2. Wysyłka newsletterów do bazy klientów (więcej na temat okolicznościowej wysyłki newsletterów)
  3. Drukowane bony i zaproszenia do salonu (więcej na temat promocji poprzez bony i zaproszenia)

Jak monitorować efekty promocji? Obszerny rozdział o tym jak promować, monitorować i ulepszać promocję salonu znajdziesz w naszym najnowszym poradniku Poradnik sprzedaży detalicznej.

Wystarczy, że zapiszesz się na nasz newsletter lub za darmo przetestujesz aplikację gabi.net, a poradnik otrzymasz od nas w prezencie.

1200x628