Dzień Kobiet to dobry moment na wyjście naprzeciw potrzebom klienta. Warto w tym okresie docenić lojalne klientki oraz skusić rabatami te potencjalne. W aplikacji Gabi.net znajdziemy wiele pomysłów na to, jak najlepiej wykorzystać ten czas na promocje Twojego salonu, np. tworząc specjalne rabaty na usługi czy oferując zaproszenia i vouchery upominkowe (wystarczy skorzystać z modułu KOMUNIKACJA i wybrać zakładkę „Bony” lub „Zaproszenia”).

Przemyślenie strategii, wydrukowanie zaproszeń czy rozesłanie informacji do klientów – zazwyczaj potrzeba na to sporo czasu. A co gdy w codziennym zabieganiu umknął nam zbliżający się Dzień Kobiet i przypomnieliśmy sobie o nim dzień wcześniej?

Nie wpadajmy w panikę. Mamy jeszcze chwilę, aby stworzyć ciekawą ofertę na ten dzień. Poniżej kilka inspiracji:

1. Słodkie upominki. Małe czekoladki zawsze potrafią poprawić humor. Wręczajmy je każdej klientce odwiedzającej  salon, mogą to być również kwiaty lub inny mały prezent. To mały gest, a jednak zostawi przyjemne wspomnienie z Twoim salonem.

2. Zniżka. Miłą niespodzianką będzie 10% upustu na wykonywany właśnie zabieg lub z możliwością wykorzystania go przy kolejnej wizycie. Wystarczy poinformować klientkę, iż z okazji Dnia Kobiet przysługuje jej dany rabat na usługę.

3. Konkurs z nagrodami. Wystarczy jedynie wymyślić odpowiednie zadanie konkursowe. Prezentami mogą być rabaty na zabiegi w salonie, kosmetyki, a nawet bilety do kina. Pamiętaj o poinformowaniu swoich klientów o konkursie w mediach społecznościowych lub poprzez wysłanie do nich kampanii smsowej/newsletterowej.

Najważniejsze to zachować spokój. Oszacujmy, ile czasu i budżetu możemy wydać na ofertę last minute. Porozmawiajmy ze swoimi pracownikami na pewno pomogą nam w realizacji i w wymyśleniu całej koncepcji.

Do dzieła!