Jednym z kluczowych elementów branych pod uwagę przez klientów przy wyborze miejsca realizacji usługi, jest opinia o salonie. Już co trzeci klient, decyzję o zapisie na wizytę, opiera na rekomendacjach z jakimi zapoznał się w sieci. Z uwagi na tak istotny wpływ opinii innych użytkowników na decyzje zakupowe, warto zadbać o ich pozyskiwanie.

Korzystaj z darmowej reklamy

Opinia w obecnych czasach stanowi jedną ze skuteczniejszych metod promocji biznesu i dla większości pozostaje znacznie bardziej zaufanym źródłem informacji o salonie niż materiały publikowane przez właściciela poprzez reklamę. Dla właściciela biznesu świadomego istoty promowania działalności online, możliwość wykorzystywania opinii staje się zatem wyjątkowo przydatna. Wraz ze wzrostem liczby opinii o salonie rośnie bowiem jego popularność oraz wartość. Dzięki opiniom klienci mogą dostrzec nie tylko aktywność i wzmożony ruch w danym salonie, ale również zapoznać się z dodatkowymi szczegółami, które nie zawsze są dostępne od ręki czy telefonicznie. Opinie opublikowane po wizycie są zatem niczym dodatkowy, bezpłatny pracownik salonu, którego zadaniem jest promowanie firmy przez całą dobę, nawet poza godzinami pracy i dostarczanie praktycznych informacji dla kolejnych klientów.

Zwiększaj swoje zyski

Powszechnie wiadomo, że kiedy poprawia się jakość relacji z klientem, poprawiają się również wyniki finansowe firmy. Zadowoleni klienci mają więc pośredni wpływ na rentowność, gdy dzielą się swoimi opiniami z innymi konsumentami. Pamiętaj, że klienci którzy za pośrednictwem serwisu zapiszsie.com dokonali rezerwacji wizyty, po jej realizacji otrzymają automatycznie wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie oceny. Ty ze swojej strony również zachęcaj stałych klientów do podzielenia się wrażeniami po wizycie w Twoim salonie.

Słuchaj swoich klientów

Co zrobić, jeśli w Internecie pojawiają się negatywne głosy na Twój temat? Po pierwsze, nie panikuj. Pojedyncze nieprzychylne opinie nie wpływają negatywnie na wizerunek salonu, a czasem  wręcz sprawiają, że gabinet staje się bardziej wiarygodny. Gorsza opinia to także wskazówka do doskonalenia, więc zamiast ulegać emocjom, weź pod rozwagę konstruktywną krytykę. W natłoku obowiązków, czasem nie dostrzegamy aspektów, które wymagają poprawy.

Buduj swój wizerunek

Kolekcjonując cenne opinie konsumentów manager salonu buduje pozytywną relację z przyszłymi klientami, a firma przestaje być anonimowym, niesprawdzonym źródłem usług. Dzięki temu, Twoi potencjalni klienci wiedzą już nie tylko, czym się zajmujesz, ale też są przekonani, że jesteś wyjątkowym specjalistą w swojej dziedzinie i można Ci zaufać. Pozytywne opinie stają się rodzajem zachęty do wyboru właśnie Twojego salonu. Pracuj więc na swoją reputację, a rekomendacje i polecenia staną się Twoją darmową reklamą.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami: tel. 882 143 936